Tuesday, January 12, 2010

Martsipani-puuviljakeeks

Retsepti leidsin varasemast „Pere ja Kodu” vahelt tulevast „Pereköögist”.
Sai muudetud endale sobivamaks. Fariin suhkurt mul kodus pole ning panin tavalist valget suhkurt. Ma olen plaaninud juba pokalt fariin suhkurt osta aga pooddi minnes on alati ununenud. Ka martsipani massi mandlitega mul polnud, oli hoopis martsipan ja olid mandlilaastud.
Kook jäi veidi liiga magus aga ehk selle pärast, et panin suhkrustatud tsitruse tükke sisse ja suhkrustatud kirsse. Aga muidu oli kook hea, peale ühte tükki oli veidikeseks magusaisu rahuldatud.



Koostis:
3dl jahu
100g võid
1dl suhkurt
90g martsipanimassi
50g mandlilaaste
3 muna
300g kuivatatud jõhvikaid, rosinaid, suhkrustatud tsitruse tükke, suhkrustatud kirsse, kuivatatud õuna.

Valmistamine:
(retsept soovitab vormi määrida võiga aga mul oli silikon vorm ja seda võitama ei pidanud)
Või tükid segasin jahuga.
Lisasin suhkru, martsipani ja mandlilaastud.
Teises kausis kloppisin munad. Lisasin kuivatatud puuviljad.
Segasin kokku jahuseguga.
(Retsept soovitab küll valada tainas vormi aga minu tainast valada küll ei saanud.) Tõstsin taigna vormi.
Küpsetasin 160kraadises ahjus 60 minutit.
Ennem söömist lasin keeksil jahtuda.

No comments: