Saturday, January 23, 2010

Banaani jäätis

Ma olen väga suur jäätise armastaja. Jäätis parim. Eesti oma..kõige parem.
Siin pole ma leidnud seda õiget ja head.
Pole ma ka varem jäätise tegu katsetanud aga see siin tundus nii lihtne, et rumal oleks mitte proovida. Ma olin veidi skeptiline selle suhtes, et kas tõesti maitseb nagu jäätis või lihtsalt külmunud banaan. aga tulemus oli täitsa jäätis.

Retsepti leidsin kuskilt netist, kui ma selle koha uuesti üles leian siis toon ka lingi siia.



Koostis:
küpseid banaane (nii palju kui ise soovid)

Valmistamine:
Koori banaanid. Pane toidukile sisse ja tõsta ööseks sügavkülma.
Järgmine päev võta välja ja lase 20 minutit seista. Pane köögikombaini ja purusta maksimum kiirusel paar minutit.
Serveeri kohe või pane tagasi sügavkülma.

1 comment:

Anita said...

Proovisin järgi!Väga nämma! Ma lisasin ka külmutatud maasikaid ning ka värvus tuli kena roosakas. Aitäh, hea idee eest!