Sunday, January 24, 2010

Lambaliha kints

Pean tõdema, et ma pole eriti palju ahjuliha teinud. Võibolla kuna varem jäi see mul tihti peale kuiv ja maitsetu (v.a kana). Ja nii pole ma enam üritanudki. See aasta lubasin rohkem ahjuliha teha. Harjutamine teeb meistriks.
Aga juba esimene ahjus tehtud liha õnnestus väga hästi. Lambast polnud ma ka siiamaani midagi teinud. Nii et ka see oli esimene katsetamine mulle.
Liha jäi mõnus mahlane ja pehme.
(Huvitav miks ma arvasin, et lamba liha on vintske)


Koostis:
Lamba kints
6 küüslaugu küünt
rosmariini
oliivi õli
soola, pipart

Valmistamine:
Keera ahju kuumus 250kraadini.
Maitsesta liha soola ja pipraga.
Lõika küüslaugu küüned pooleks.
Tee lihasse 12 süvendit. Pane neisse küüslauk ja rosmariin.
Kasta liha üle õliga.
Tõsta liha ahjurestile mille all on pann (et liha mahlad, õli sinna tilguks) ja ahju.
Küpseta pool tundi 250kraadiga ja teine pool tundi 200kraadiga.
Kontrolli, et liha oleks hele roosakas. Lase 15 minutit seista.

No comments: