Monday, January 11, 2010

Tiigrikeeks



Ma ei teagi kust ma retsepti leidnud olen, igatahes on see mul märkmikus. Ja see on üks paremaid keekse. Lihtne ja hea.

Koostis:
200g võid
3dl suhkurt
2tl vanillit
3 muna
4dl jahu
2tl küpsetuspulbrit
1dl piima
2 1/2 spl kakaod
1 dl kookoshelbeid
peoga shokolaadi tükke

Valmistamine:
Segasin või, suhkru ja vanilli. lisasin ükshaaval munad ja siis jahu millesse eelnevalt olin seganud küpsetuspulbri. Ja piim.
1/4 taignast tõstsin eraldi nõusse ja lisasin kakao ja shokolaadi tükid.
Heledale taignasegule lisasin kookoshelbed.
Pool heledast taignast tõstsin vormi, siis pruun taigen ning peale jälle hele taigen. Taigna sisse tõmbasin kahvliga jutid.
Tõstsin vormi 170kraadisesse ahju (alumises osas) ning küpsetasin 60minutit.
Ennem vormist välja tõstmist lasen jahtuda.

No comments: